Adaptace na změny nákupního procesu zákazníků v době internetu a sociálních sítí  

Jednodenní seminář umožní pochopit, jak se radikálně mění nákupní zvyklosti zákazníků. Díky tomu můžete ve firmě správně nastavit své marketingové nástroje a vybrat odpovídající komunikační kanály, které osloví zákazníky ve všech fázích nákupního procesu.

  • KDY
    čtvrtek 18. dubna a nebo středa 12. června 2024, 9.00 až 16.00 hodin
  • KDE
    Impact Hub Brno, Žlutá zasedací místnost, Cyrilská 7, 602 00 Brno
  • CENA: 4.500 Kč bez DPH
    5.445 Kč s DPH

Jak oslovit zákazníky ve všech fázích nákupního procesu a získat tak výhodu před konkurencí

Změnil se náš životní styl, a tedy především způsob, jakým zákazníci nakupují produkty a služby. Komunikačními platformami jsou v první řadě̌ internet a sociální sítě̌, kde cílová skupina hledá odpovědi na své otázky dávno před nákupem a až následně̌ jde do kamenné prodejny nebo na firemní web...

Mít dobré články na blogu a také edukativní videa je rozhodující pro schopnost zaujmout zákazníky ve fázi před nákupem. A po nákupu lze využít spokojených zákazníků pro psaní recenzí a zapojení do komunity na sociálních sítích a šíření dobrého jména firmy. Objevte v našem novém kurzu, jak chápat své zákazníky a jak uspokojit jejich potřeby a přání ve všech klíčových souvislostech.

Co se na semináři dozvíte

  • Poznáte, jak efektivně podporovat spokojenost zákazníků, tak aby se k vám opakovaně vraceli
  • Dozvíte se, jaké radikální změny se v dnešní době dějí v oblasti nákupu zákazníků
  • Naučíte se správně oslovit zákazníky ve všech fázích nákupního procesu - zmapujete si všechny fáze nákupního procesu, od poptávky až k poprodejní péči a získáte tak náskok před konkurencí

Proč absolvovat seminář - co se naučíte

  • Kolik času tráví zákazníci na Internetu a sociálních sítích – data, fakta a jak toho využít
  • Fáze před nákupem zákazníka ovlivní vztah ke značce - články na blogu, testy, recenze, PR články
  • Podle čeho se zákazníci rozhodují při nákupech - jak zabránit včas nerealistickým očekáváním
  • Co jsou kritické body ve vztahu se zákazníky - nespokojenost zákazníků, nedostatečná edukace
  • Jak a proč sjednotit komunikaci zaměstnanců směrem k zákazníkům - typické námitky a modelové obchodní argumenty
  • Měření spokojenosti zákazníků – výzkumy jako mystery shopping, dotazníky a jak to celé měřit a organizovat Jak využít a podporovat recenze zákazníků ve společný prospěch
  • Role sociálních sítí - šeptanda zákazníků a tvorba komunit: jak efektivně využívá značka sociální sítě Instagram, Facebook, YouTube a LinkedIn
  • Jak vytvářet ze zákazníků nadšence pro naši firmu - jak podporovat věrnost zákazníků

Místo konání - Brno

Impact Hub Brno, Žlutá zasedací místnost, Cyrilská 7, 602 00 Brno

Cena kurzu pro 1 osobu za jednodenní školení

4.500 Kč plus DPH

Lektor

Vít Baloušek

  • Nezávislý trenér, kouč a konzultant
  • 15 let praxe ve vzdělávání dospělých
  • 28 let praxe jako marketér
  • Trenér pro ŠKODA AUTO pro českou i mezinárodní síť a 103 trhů: Prodejní dovednosti, Značka ŠKODA, Zákaznický proces, Human Touch, školení zahraničních trenérů...
  • Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře při práci pro zahraniční trhy.
  • Působil v mezinárodních reklamních agenturách Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett.
  • Specializuje se 15 let na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, komunikační dovednosti, digitální komunikace a sociální sítě
  • Školil mimo jiné tyto značky: Amazon, Česká spořitelna, Komerční banka, Ministerstvo pro místní rozvoj, Devro, Kofola, Eset, LMC – Jobs.cz, Severočeské doly, Škoda Power, Czech Tourism, Toplac, Unipetrol, Penny Market, Hospodářská komora ČR… Školí systematicky PR komunikaci, je garantem programu MBA studia – Ústav práva a právní vědy
  • Zaměřuje se dlouhodobě také na oblast automotive - školil značky Fiat, Renault, Peugeot, Citroen, Kia…
  • Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe – školí formou workshopu s důrazem na aplikaci do praxe.
  • Zaměřuje se na zlepšování firemních výsledků.
  • Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu – kniha vyšla v nakladatelství Computer Press pod názvem Žijte a myslete kreativně