Efektivní marketing:
ucelený konzultační program pro firmy, které chtějí držet krok s dobou
Na společném workshopu budeme společně nacházet odpovědi na klíčové otázky z oblasti marketingové strategie, jejichž správné zodpovězení znamená úspěch či neúspěch v oblasti marketingu a reklamy.
Soustředíme se na dosažení stanovených obchodních cílů.
Následně marketingový konzultant Vít Baloušek dodá podrobný písemný výstup a konkrétní doporučení pro další firemní rozvoj a change management v oblastech - marketing, reklama, digitální komunikace a sociální sítě, PR, content marketing, video marketing.
- KDYtermín dle domluvy se zadavatelem
- KDEnabídka pro všechny firmy v ČR a na Slovensku
- CENAdle rozsahu a zadání
Hledáme efektivní řešení v oblasti reklamy, marketingu, PR, tvorby webu a sociálních sítí
Žijeme v době, kdy se historicky odehrávají nejvíce dynamické změny v oblasti marketingu a reklamy - jsou zde nové technologie, překotně se rozvíjí sociální sítě a prodlužuje se čas, který na nich zákazníci tráví každý den.
Lidé už nevyhledávají na webu jenom produkty, ale návštěvníky webu zajímá atraktivní obsah a rady pro životní styl. Recenze na Internetu rozhodují o úspěchu firmy často mnohem více, než si firmy uvědomují!
Tvořit reklamu a PR bez dostatečné odbornosti a bez pomoci profesionálů nepřináší vždy kýžené ovoce - jeden trapný text či jedna nepovedená fotografie může spustit lavinu negativní komunikace a poškodit dlouhodobě budovanou dobrou image dané firmy a značky, zbytečně.
Firmy by měli věnovat odpovídající zdroje lidské i finanční pro tvorbu nápaditého obsahu, který osloví zákazníky.
Klíčové otázky z oblasti marketingu - co chceme společně systematicky a včas řešit v rámci efektivního marketingu
- Jaké cíle v rámci své současné marketingové strategie a investic do reklamy a PR chcete dosáhnout?
- Jaké komunikační kanály využíváte a s jakým úspěchem?
- Jak využíváte/plánujete využít/ sociální sítě a s jakým výsledkem?
- Jaké zdroje máte pro dosažení odpovídajících výsledků?
- Jak řešíte web stránky a Internet marketing?
- Jak funguje nastavení interních procesů z hlediska měření efektivity práce?
- Jak zvládáte nábor zaměstnanců, HR marketing a budování značky zaměstnavatele?
- Jak řešíte spokojenost a nespokojenost zákazníků?
- Máte definované a detailně popsané cílové skupiny?
Proč využít tento konzultační program a workshop
- Tento workshop má za cíl objevit ty správné cesty pro dosažení stanovených marketingových cílů, obchodních cílů a komunikačních cílů
- Nejde nám o navrhování dogmatických řešení bez ohledu na reálné možnosti a zdroje dané firmy, ale dáme společně průchod kreativitě při tvorbě nové svěží tváře značky a firmy směrem ven k zákazníkům
- Poradíme, jaké komunikační kanály jsou skutečně efektivní a jak vytvářet zajímavý obsah
- Přidanou hodnotou pro účastníky workshopu bude doporučení pro dlouhodobou komunikační strategii, kde hlavní roli hraje jednotný vizuální styl značky a jednotná komunikační linka a storytelling!
- Zamyslíme se nad využitím sociálních sítí
- Při analýze rezerv a slabých stránek v jednotlivých oblastech lze individuálně reagovat na potřeby klienta nastavením pokračujícího rozvoje na míru, kde danou oblast vnímáme jako příležitost k dlouhodobému systematickému rozvoji
Lektor
Vít Baloušek
- Nezávislý trenér, kouč a marketing konzultant
- 15 let praxe ve vzdělávání dospělých
- 28 let praxe jako marketér
- Trenér pro ŠKODA AUTO pro českou i mezinárodní síť a 103 trhů: Prodejní dovednosti, Značka ŠKODA, Zákaznický proces, Human Touch, školení zahraničních trenérů...
- Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře při práci pro zahraniční trhy.
- Působil v mezinárodních reklamních agenturách Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett.
- Specializuje se 15 let na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, komunikační dovednosti, digitální komunikace a sociální sítě
- Školil mimo jiné tyto značky: Amazon, Česká spořitelna, Komerční banka, Ministerstvo pro místní rozvoj, Devro, Kofola, Eset, LMC – Jobs.cz, Severočeské doly, Škoda Power, Czech Tourism, Toplac, Unipetrol, Penny Market, Hospodářská komora ČR… Školí systematicky PR komunikaci, je garantem programu MBA studia – Ústav práva a právní vědy
- Zaměřuje se dlouhodobě také na oblast automotive - školil značky Fiat, Renault, Peugeot, Citroen, Kia…
- Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe – školí formou workshopu s důrazem na aplikaci do praxe.
- Zaměřuje se na zlepšování firemních výsledků.
- Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu – kniha vyšla v nakladatelství Computer Press pod názvem Žijte a myslete kreativně
Chcete konzultační program pro zlepšení marketingu ve vaší firmě?
Rádi se s vámi potkáme a ukážeme, jak můžeme úspěšně rozvíjet marketing pro Vaši firmu a značku
Napište nám - pole označená hvězdičkou* prosím vyplňte 😉
Spolehněte se na profíky
"Zatím se nám nestalo, že bychom se s někým nedomluvili. Jsme profíci na podnikové vzdělávání a uděláme maximum, abyste byli spokojení."
Máte dotaz?
Zavolejte mi: 777 959 299