Obchodní kurzy 

Firemní kurzy pro obchodníky, obchodní zástupce a prodejce

Obchodní kurzy a semináře doporučujeme pro obchodníky a pracovníky, kteří jsou v přímém kontaktu se zákazníky a nebo kteří zodpovídají za obchodní výsledky svých pracovních týmů.

Můžete si vybrat některý z kurzů níže. Pokud na seznamu nenajdete téma odpovídající vaším potřebám, obraťte se na nás a rádi pro vás připravíme seminář na míru.

Klíčové obchodní dovednosti - nutné základy pro pokrok

S kým jednám a komu prodávám? O co druhému jde především? Jakým vzorcem přemýšlí? Účastníci se naučí hledat a nalézat odpovědi na tyto otázky.

Jak prodávat úspěšně - nadstavba pro pokročilé

Zkušení obchodníci potřebují občas vidět efektivitu jednotlivých fází při jejich obchodování. Toto si zažijí s lektorem včetně nasazení kroků a technik pro fáze, které se u obchodníka ukazují jako méně efektivní.

Komunikace, která dokáže přesvědčit zákazníka

Účastníci se naučí principům vyjednávání, jehož záměrem je vyjednat maximálně výhodné podmínky.

Prodej a psychologie, jak se dostat do hlavy zákazníka

Co se děje v hlavách prodejců a nákupčích? Kolik tahů dopředu je třeba mít připraveno? Obchodní vztahy i případy se posouvají. Kam? Podle čeho posoudit, kam se posunuly a jak urychlit či způsobit jejich posun směrem k závěru?

Obchod očima zákazníků - co se dnes radikálně mění

Přítomní se naučí přemýšlet mozkem zákazníků, vnímat jejich očima i ušima, odhalovat jejich strachy apod.

Jak posunout vztahy se zákazníky a dosáhnout jejich spokojenost

Přítomní získají další nástroje pro jednoduchou kategorizaci zákazníků, naformulují si aktuální stav (vztahy s klienty) a na základě kategorizace klientů naplánují posunutí těchto vztahů do dalších fází.

Poznejte pevné principy vyjednávání

Pracovníci, budou schopni lépe komunikovat ve vypjatých situacích, mezi které vyjednávání určitě patří. Zvýší se počet jednání, při kterých „vyjednávač“ dosáhne nejlepšího možného výsledku.

Nová role obchodního zástupce - prodej v době digitální

Obchodní zástupci si osvojí základy prodeje na vysoké úrovni. Tím zvýší svou úspěšnost v obchodních jednáních se zákazníky a přinesou pro firmu větší tržby a zvýší ziskovost celé firmy.

Emoční inteligence rozhoduje v prodeji

Pracovníci budou umět vyvolávat emoce v zákazníkovi, které ovlivňují jeho rozhodování. Tímto způsobem dokáží zákazníkovi pomoci zformulovat jeho potřeby a dokáží se jim více přiblížit. Naučí se správně uspořádat nabídku tak, aby byla maximálně účinná.

Telefonická komunikace, která skutečně funguje na zákazníky

Pracovníci zkvalitní telefonní komunikaci se svými zákazníky, a to jak v oblasti příchozích, tak i odchozích telefonátů. Posílí svoji image v očích zákazníka, který si na základě úrovně telefonní komunikace vytváří obraz o firmě.

Jak zaujmout zákazníka v prodejně. Unikátní zážitek zákazníka.

Účastníci si osvojí zásady jednání, které zákazník očekává, a na základě kterých se rozhoduje, zda koupí nebo ne. Dokáží v krátkém čase navázat kontakt a zjistit potřeby zákazníka.

Jak rozvíjet osobní vztahy se zákazníky. Aktivní nácvik dle typologie.

Účastníci si osvojí zásady a dovednosti, které jsou nutné pro budování vztahů. Naučí se komunikovat se zákazníky na osobní úrovni tak, aby vytvořená atmosféra a důvěra usnadnila další jednání i uzavírání obchodů.

Jak vytvářet spokojené a věrné zákazníky

Pracovníci se naučí pojmenovat a uvědomit si faktory, které jsou pro zákazníky důležité. Zvýší tak možnost pozitivně na zákazníka zapůsobit a vytvořit si tak ideální výchozí pozici pro vybudování kvalitních vztahů a tím i možnost dalších obchodů.

Jak aktivně řešit konflikty

Účastníci se naučí řešit obtížné situace věcně a vstřícně. Naučí se zvládat první reakce v krizích, které často předurčí vše ostatní. Naučí se soustředit na řešení a na budoucnost.

Jak vyjednávat vítězně, zadáno pro nákupčí

Každé připravené vyjednávání se děje v určitých fázích. Je důležité rozpoznat kdy jedna fáze končí a přechází se do druhé. Na tomto tréninkovém semináři se účastníci naučí pochopit a používat šestifázové vyjednávání.

Pochopí cíle jednotlivých fází, dále techniky, které v jednotlivých fázích používat a techniky, které vedou k posunu do dalších fází, a tedy až k závěru. Účastníkům semináře se otevře širší obraz o tom, co se děje v hlavách protistrany, jak je protistrana připravena a o co jí jde celkově či v jednotlivých fázích.

Adaptace na změny nákupního procesu zákazníků v době internetu a sociálních sítí

Jednodenní seminář umožní pochopit, jak se radikálně mění nákupní zvyklosti zákazníků. Díky tomu můžete ve firmě správně nastavit své marketingové nástroje a vybrat odpovídající komunikační kanály, které osloví zákazníky ve všech fázích nákupního procesu.


Chcete obchodní kurz?

Rádi se s vámi potkáme a vysvětlíme, jak bychom mohli být prospěšní konkrétně ve vaší firmě.

Napište nám - pole označená hvězdičkou* prosím vyplňte 😉

Celé jméno*
E-mail*
Telefon*
Sem napište zprávu*

Spolehněte se na profíky

Zatím se nám nestalo, že bychom se s někým nedomluvili. Jsme profíci na podnikové vzdělávání a uděláme maximum, abyste byli spokojení. Máte moje slovo.

Petr Vytásek

Máte dotaz?
Zavolejte mi: 777 959 299