Podnikové obchodní kurzy

Úvod ▪️ Firemní kurzy a školení ▪️ Obchodní kurzy

Podnikové kurzy zaměřené na zlepšení obchodních dovedností

Obchodní kurzy a semináře doporučujeme pro obchodníky a pracovníky, kteří jsou v přímém kontaktu se zákazníky, nebo kteří zodpovídají za obchodní výsledky svých pracovních týmů.

Seznam firemních kurzů pro obchodníky

Základy obchodních dovednostíS kým jednám a komu prodávám? O co druhému jde především? Jakým vzorcem přemýšlí? Účastníci se naučí hledat a nalézat odpovědi na tyto otázky.
Obchodní dovednosti pro pokročiléZkušení obchodníci potřebují občas vidět efektivitu jednotlivých fází při jejich obchodování. Toto si zažijí s lektorem včetně nasazení kroků a technik pro fáze, které se u obchodníka ukazují jako méně efektivní.
Přesvědčování, argumentace, vyjednáváníÚčastníci se naučí principům vyjednávání, jehož záměrem je vyjednat maximálně výhodné podmínky.
Psychologie prodejeCo se děje v hlavách prodejců a nákupčích? Kolik tahů dopředu je třeba mít připraveno? Obchodní vztahy i případy se posouvají. Kam? Podle čeho posoudit, kam se posunuly a jak urychlit či způsobit jejich posun směrem k závěru?
Zákaznický přístupPřítomní se naučí přemýšlet mozkem zákazníků, vnímat jejich očima i ušima, odhalovat jejich strachy apod.
Řízení vztahů se zákazníkyPřítomní získají další nástroje pro jednoduchou kategorizaci zákazníků, naformulují si aktuální stav (vztahy s klienty) a na základě kategorizace klientů naplánují posunutí těchto vztahů do dalších fází.
Prospěšné vyjednáváníPracovníci, budou schopni lépe komunikovat ve vypjatých situacích, mezi které vyjednávání určitě patří. Zvýší se počet jednání, při kterých „vyjednávač“ dosáhne nejlepšího možného výsledku.
Prodejní dovednostiObchodní zástupci si osvojí základy prodeje na vysoké úrovni. Tím zvýší svou úspěšnost v obchodních jednáních se zákazníky a přinesou pro firmu větší tržby a zvýší ziskovost celé firmy.
Emoční prodej - úloha emocí při rozhodování zákazníkaPracovníci budou umět vyvolávat emoce v zákazníkovi, které ovlivňují jeho rozhodování. Tímto způsobem dokáží zákazníkovi pomoci zformulovat jeho potřeby a dokáží se jim více přiblížit. Naučí se správně uspořádat nabídku tak, aby byla maximálně účinná.
Telefon - profesionální komunikační prostředekPracovníci zkvalitní telefonní komunikaci se svými zákazníky, a to jak v oblasti příchozích, tak i odchozích telefonátů. Posílí svoji image v očích zákazníka, který si na základě úrovně telefonní komunikace vytváří obraz o firmě.
Obsluha zákazníka na prodejněÚčastníci si osvojí zásady jednání, které zákazník očekává, a na základě kterých se rozhoduje, zda koupí nebo ne. Dokáží v krátkém čase navázat kontakt a zjistit potřeby zákazníka.
Osobní komunikace se zákazníkemÚčastníci si osvojí zásady a dovednosti, které jsou nutné pro budování vztahů. Naučí se komunikovat se zákazníky na osobní úrovni tak, aby vytvořená atmosféra a důvěra usnadnila další jednání i uzavírání obchodů.
Péče o zákazníkaPracovníci se naučí pojmenovat a uvědomit si faktory, které jsou pro zákazníky důležité. Zvýší tak možnost pozitivně na zákazníka zapůsobit a vytvořit si tak ideální výchozí pozici pro vybudování kvalitních vztahů a tím i možnost dalších obchodů.
Zvládání obtížných situacíÚčastníci se naučí řešit obtížné situace věcně a vstřícně. Naučí se zvládat první reakce v krizích, které často předurčí vše ostatní. Naučí se soustředit na řešení a na budoucnost.
Vyjednávání pro nákupčíKaždé připravené vyjednávání se děje v určitých fázích. Je důležité rozpoznat kdy jedna fáze končí a přechází se do druhé. Na tomto tréninkovém semináři se účastníci naučí pochopit a používat šestifázové vyjednávání. Pochopí cíle jednotlivých fází, dále techniky, které v jednotlivých fázích používat a techniky, které vedou k posunu do dalších fází, a tedy až k závěru. Účastníkům semináře se otevře širší obraz o tom, co se děje v hlavách protistrany, jak je protistrana připravena a o co jí jde celkově či v jednotlivých fázích.

Chcete obchodní kurz?

Rádi věnujeme hodinu svého času a vysvětlíme, jak bychom vám mohli být prospěšní při zlepšování obchodních dovedností.

Napište nám - pole označená hvězdičkou* prosím vyplňte ;-)

Celé jméno*
E-mail*
Telefon*
Sem napište zprávu*

Spolehněte se na profíky

Zatím se nám nestalo, že bychom se s někým nedomluvili. Jsme profíci na podnikové vzdělávání a uděláme maximum, abyste byli spokojení. Máte moje slovo.

Petr Vytásek vede skupinu profesionálních lektorů na firemní vzdělávání
Petr Vytásek

Máte dotaz?
Zavolejte mi: 777 959 299