Adaptace na změny nákupního procesu zákazníků v době internetu a sociálních sítí
Jednodenní seminář umožní pochopit, jak se radikálně mění nákupní zvyklosti zákazníků. Díky tomu můžete ve firmě správně nastavit své marketingové nástroje a vybrat odpovídající komunikační kanály, které osloví zákazníky ve všech fázích nákupního procesu.
- KDYčtvrtek 18. dubna a nebo středa 12. června 2024, 9.00 až 16.00 hodin
- KDEImpact Hub Brno, Žlutá zasedací místnost, Cyrilská 7, 602 00 Brno
- CENA: 4.500 Kč bez DPH5.445 Kč s DPH
Jak oslovit zákazníky ve všech fázích nákupního procesu a získat tak výhodu před konkurencí
Změnil se náš životní styl, a tedy především způsob, jakým zákazníci nakupují produkty a služby. Komunikačními platformami jsou v první řadě̌ internet a sociální sítě̌, kde cílová skupina hledá odpovědi na své otázky dávno před nákupem a až následně̌ jde do kamenné prodejny nebo na firemní web...
Mít dobré články na blogu a také edukativní videa je rozhodující pro schopnost zaujmout zákazníky ve fázi před nákupem. A po nákupu lze využít spokojených zákazníků pro psaní recenzí a zapojení do komunity na sociálních sítích a šíření dobrého jména firmy. Objevte v našem novém kurzu, jak chápat své zákazníky a jak uspokojit jejich potřeby a přání ve všech klíčových souvislostech.
Co se na semináři dozvíte
- Poznáte, jak efektivně podporovat spokojenost zákazníků, tak aby se k vám opakovaně vraceli
- Dozvíte se, jaké radikální změny se v dnešní době dějí v oblasti nákupu zákazníků
- Naučíte se správně oslovit zákazníky ve všech fázích nákupního procesu - zmapujete si všechny fáze nákupního procesu, od poptávky až k poprodejní péči a získáte tak náskok před konkurencí
Proč absolvovat seminář - co se naučíte
- Kolik času tráví zákazníci na Internetu a sociálních sítích – data, fakta a jak toho využít
- Fáze před nákupem zákazníka ovlivní vztah ke značce - články na blogu, testy, recenze, PR články
- Podle čeho se zákazníci rozhodují při nákupech - jak zabránit včas nerealistickým očekáváním
- Co jsou kritické body ve vztahu se zákazníky - nespokojenost zákazníků, nedostatečná edukace
- Jak a proč sjednotit komunikaci zaměstnanců směrem k zákazníkům - typické námitky a modelové obchodní argumenty
- Měření spokojenosti zákazníků – výzkumy jako mystery shopping, dotazníky a jak to celé měřit a organizovat Jak využít a podporovat recenze zákazníků ve společný prospěch
- Role sociálních sítí - šeptanda zákazníků a tvorba komunit: jak efektivně využívá značka sociální sítě Instagram, Facebook, YouTube a LinkedIn
- Jak vytvářet ze zákazníků nadšence pro naši firmu - jak podporovat věrnost zákazníků
Místo konání - Brno
Impact Hub Brno, Žlutá zasedací místnost, Cyrilská 7, 602 00 Brno
Cena kurzu pro 1 osobu za jednodenní školení
4.500 Kč plus DPH
Lektor
Vít Baloušek
- Nezávislý trenér, kouč a konzultant
- 15 let praxe ve vzdělávání dospělých
- 28 let praxe jako marketér
- Trenér pro ŠKODA AUTO pro českou i mezinárodní síť a 103 trhů: Prodejní dovednosti, Značka ŠKODA, Zákaznický proces, Human Touch, školení zahraničních trenérů...
- Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře při práci pro zahraniční trhy.
- Působil v mezinárodních reklamních agenturách Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett.
- Specializuje se 15 let na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, komunikační dovednosti, digitální komunikace a sociální sítě
- Školil mimo jiné tyto značky: Amazon, Česká spořitelna, Komerční banka, Ministerstvo pro místní rozvoj, Devro, Kofola, Eset, LMC – Jobs.cz, Severočeské doly, Škoda Power, Czech Tourism, Toplac, Unipetrol, Penny Market, Hospodářská komora ČR… Školí systematicky PR komunikaci, je garantem programu MBA studia – Ústav práva a právní vědy
- Zaměřuje se dlouhodobě také na oblast automotive - školil značky Fiat, Renault, Peugeot, Citroen, Kia…
- Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe – školí formou workshopu s důrazem na aplikaci do praxe.
- Zaměřuje se na zlepšování firemních výsledků.
- Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu – kniha vyšla v nakladatelství Computer Press pod názvem Žijte a myslete kreativně