Nenásilná komunikace obchodníka
Na jednodenním semináři se dozvíte, jak vylepšit své komunikační dovednosti v roli obchodníka.
- KDYstředa 23.10. 2024, 9.00 – 16.00 hodin
- KDEImpact Hub Brno, SKY ROOM, Cyrilská 7, 602 00 Brno
- CENA: 4.500 Kč bez DPH5.445 Kč s DPH
Jak zlepšit své komunikační dovednosti v roli obchodníka?
Pro obchodníka je komunikace jedním z hlavních nástrojů, který při kontaktu s klientem má. Způsob, jakým komunikuje, může zásadně ovlivnit, jak jednání či spolupráce s (potencionálním) zákazníkem dopadne.
Přidejte se k nám na trénink v komunikaci, kde se účastnící naučí jak předcházet případným konfliktům a jak rozvíjetvztahy založené na spolupráci a vzájemné úctě.
Na co se zaměříme
- jak efektivně naslouchat
- jak správně klást otázky
- jak správně odhadnout typ zákazníka
- jak si získat důvěru
- jak zvládat námitky
- jak být zdravě sebejistý a přesvědčivý
Místo konání - Brno
Impact Hub Brno, SKY ROOM, Cyrilská 7, 602 00 Brno
Cena kurzu pro 1 osobu
4.500 Kč plus DPH
Lektor
Michal Franta
- Nezávislý trenér, kouč a konzultant
- 24 let praxe ve vzdělávání dospělých
- Trenér pro ŠKODA AUTO pro českou i mezinárodní síť (Prodejní dovednosti, Infolinka ŠKODA, Zákaznický proces, Human Touch a další). Česká zbrojovka, a.s. - Zabezpečení výcviku komunikačních technik, vyjednávacích technik a obchodních dovedností pro pracovníky obchodního úseku. Dvouletý program rozvoje znalostí a dovedností zakončený certifikací. Toyota Tsusho Europe, S.A. – Dlouhodobý projekt školení zaměstnanců logistiky a obchodu v oblastech obchodní komunikace, péče o zákazníka a vyjednávání a další. Drogerie TETA - Kompletní proškolení pracovníků 14 prodejen drogerie TETA. Zadavatel díky spolupráci získal vyškolený a odborný personál s osobním přístupem k zákazníkovi. Ahold Czech Republic – Dvouletý trénink vybraných zaměstnanců (Store Manažeři, Sektor Manažeři, Talenti) se zaměřením na rozvoj vybraných manažerských a komunikačních dovedností a řada dalších zkušeností.