Nenásilná komunikace obchodníka

Na jednodenním semináři se dozvíte, jak vylepšit své komunikační dovednosti v roli obchodníka.

  • KDY
    středa 23.10. 2024, 9.00 – 16.00 hodin
  • KDE
    Impact Hub Brno, SKY ROOM, Cyrilská 7, 602 00 Brno
  • CENA: 4.500 Kč bez DPH
    5.445 Kč s DPH

Jak zlepšit své komunikační dovednosti v roli obchodníka?

Pro obchodníka je komunikace jedním z hlavních nástrojů, který při kontaktu s klientem má. Způsob, jakým komunikuje, může  zásadně ovlivnit, jak jednání či spolupráce s (potencionálním) zákazníkem dopadne.

Přidejte se k nám na trénink v komunikaci, kde se účastnící naučí jak předcházet  případným konfliktům a jak rozvíjetvztahy založené na spolupráci a vzájemné úctě.

Na co se zaměříme

  • jak efektivně naslouchat
  • jak správně klást otázky
  • jak správně odhadnout typ zákazníka
  • jak si získat důvěru
  • jak zvládat námitky
  • jak být zdravě sebejistý a přesvědčivý

Místo konání - Brno

Impact Hub Brno, SKY ROOM, Cyrilská 7, 602 00 Brno

Cena kurzu pro 1 osobu

4.500 Kč plus DPH

Lektor

Michal Franta

  • Nezávislý trenér, kouč a konzultant
  • 24 let praxe ve vzdělávání dospělých
  • Trenér pro ŠKODA AUTO pro českou i mezinárodní síť (Prodejní dovednosti, Infolinka ŠKODA, Zákaznický proces, Human Touch a další). Česká zbrojovka, a.s. - Zabezpečení výcviku komunikačních technik, vyjednávacích technik a obchodních dovedností pro pracovníky obchodního úseku. Dvouletý program rozvoje znalostí a dovedností zakončený certifikací. Toyota Tsusho Europe, S.A. – Dlouhodobý projekt školení zaměstnanců logistiky a obchodu v oblastech obchodní komunikace, péče o zákazníka a vyjednávání a další. Drogerie TETA - Kompletní proškolení pracovníků 14 prodejen drogerie TETA. Zadavatel díky spolupráci získal vyškolený a odborný personál s osobním přístupem k zákazníkovi. Ahold Czech Republic – Dvouletý trénink vybraných zaměstnanců (Store Manažeři, Sektor Manažeři, Talenti) se zaměřením na rozvoj vybraných manažerských a komunikačních dovedností a řada dalších zkušeností.