Z kolegy šéfem: Jak si neudělat ze spolupracovníků nepřátele

Jednodenní workshop vás naučí v roli nového šéfa identifikovat různé rizikové situace, pojmenovat je a řešit je efektivně a s nadhledem.

  • KDY
    29. 9. 2021, 9.00–16.30
  • KDE
    Impact Hub Brno, Žlutá zasedací místnost, Cyrilská 7, 602 00 Brno
  • CENA: 3.800 Kč bez DPH
    4.598 Kč s DPH
Seminář pro nové šéfy a vedoucí pracovníky
Úvod ▪️ Semináře ▪️ Z kolegy šéfem: Jak si neudělat ze spolupracovníků nepřátele

Jak ustát novou situaci, kdy se z vašich kolegů stali podřízení?

Jak obstát v roli šéfa a neudělat si z bývalých spolupracovníků a kamarádů nepřátele? Co všechno se najednou změní a jak nastavit pravidla efektivní spolupráce a komunikace? Jaké dovednosti budete potřebovat pro zvládnutí této nové situace a jak na to?

Máme pro vás dobrou zprávu. Pro tuto nesnadnou životní situaci existují jasná pravidla a zásady. Pokud se jich budete držet a v případě potřeby je využijete, pak budete spokojeni vy, vaši podřízení i vaši nadřízení. A co je hlavní – budete se jako šéf do práce těšit.

Co se na semináři dozvíte

  • Jak identifikovat v pracovní praxi nových šéfů různé rizikové situace.
  • Jak pojmenovat jednotlivé rizikové situace.
  • Jak rizikové situace řešit. Dostanete funkční náměty a návody, díky kterým tyto náročné situace zvládnete efektivně a s nadhledem.

Jaký je přínos workshopu pro nové šéfy

  • V průběhu workshopu si osvojíte základní manažerské principy a zásady vedení lidí, které využijete nejen v souvislosti s povýšením, ale i ve své další manažerské práci.
  • Seznámíte se s principy asertivity a naučíte se používat vybrané asertivní techniky, které si během semináře ihned vyzkoušíte v rolových sehrávkách s následnou zpětnou vazbou.
  • Z workshopu odejdete se základními komunikačními poučkami, které vám usnadní pracovní život.
  • Prostřednictvím dotazníku poznáte svůj převládající interpersonální styl a porozumíte chování a uvažování svých podřízených.
  • V praktických rolových sehrávkách si vyzkoušíte komunikaci s odlišnými typy partnerů.
  • Získáte individuální „návod na používání šéfa“, který si během semináři vypracujete, a který vám pomůže vytyčit na pracovišti srozumitelné a transparentní hranice pro efektivní spolupráci s podřízenými.

Program workshopu

  • Problematické situace: Povýšili mě! (změna, která přináší nové výzvy)
  • Teď jsem šéf – postoj a osobnost manažera (jsem nově „šéfem“ - co z toho pro mě vyplývá?)
  • Očekávání nadřízených a podřízených (tak tohle „nový šéf” netušil…)
  • „Manuál na použití nového šéfa” (nový „šéf” vytyčuje hranice)
  • Umění říkat „NE“, umění vlídně trvat na svém a vybrané asertivní techniky pro každodenní praxi (asertivita v práci aneb “nový šéf” má rád lidi, ale nenechá na sobě štípat dříví)
  • Osobnostní typologie a cílená komunikace (můj základní interpersonální styl a pochopení toho, jak uvažují druzí lidé)
  • Budování týmu a pozitivní atmosféry (základní principy a návody, jak vytvářet pozitivní atmosféru v týmu)
  • Komunikační pravidla „nového šéfa“ (bez těchto jednoduchých pravidel komunikace bude mít „nový šéf“ těžký život)
  • Manažerská „faux pas“ (co by rozhodně „nový šéf“ neměl dělat při jednání s podřízenými)
  • Jak mít spokojené šéfy a podřízené100 a jedna rada, jak vyjít s oběma stranami aneb „čtení na dlouhé zimní večery“)

Místo konání

Místo konání brzy upřesnímře.

Cena kurzu pro 1 osobu

3.800 Kč bez DPH

Lektor

Svatoslav Gosman

  • Nezávislý trenér, kouč a konzultant
  • 24 let praxe ve vzdělávání dospělých
  • Tréninkové a konzultační aktivity pro různé národní a nadnárodní společnosti. OPEL C&S – vzdělávací semináře pro prodejní i poprodejní týmy dealerské sítě. General Motors Europe – implementace CBT (Computer Based Training). fortell – Manažerský rozvoj (top, střední, liniový management). BAT – The Selling Edge (prodejní školení pro ASM a OZ) a manažerské vzdělávání (tříletý projekt). Vitana – Prodejní tréninky pro OZ v rámci projektu Vitana University. IKEA Hanim – tréninky pro oddělení nákupu. Witte Nejdek – project Talent Management. SIEMENS Praha – Asertiveness and Difficult Customers Handling Situations (in English). Bosch Rexroth – teambuilding. IBM Brno – Leadership, manažerská komunikace. General Electric – Leadership Development Series. Raifeissen Bank ČR – vzdělávání manažerů.