HODNOTÍCÍ POHOVOR
Hodnotící pohovor probíhá mezi zaměstnancem a nadřízeným.
Když se řekne "hodnotící pohovor"
Hodnotící pohovor by měl být pravidelnou záležitostí v životě zaměstnance. Některé firmy ho dělají s pracovníky jednou ročně.
Smyslem pohovoru je většinou:
- Zjišťování spokojenosti zaměstnance s pracovní pozicí,
- zjišťování názoru na firemní záležitosti,
- hodnocení výsledků zaměstnance,
- hodnocení spolupráce s ostatními a mnohé další.
Ačkoliv nejsou hodnotící pohovory mezi zaměstnanci často oblíbené, pro firmy je to dobrá příležitost, jak získat zpětnou vazbu.
Častější hodnotící pohovory (například kvartálně, či jednou měsíčně) umožňují vedoucím řídit výkonnost i motivaci pracovníka průběžně. Zpravidla pak nedochází k nepříjemným překvapením na obou stranách, jak tomu může být o hodnotících pohovorů, které firmy uskutečňují pouze 1x ročně.
Jste manažer a máte za sebou hodnotící pohovor se svými lidmi?
Školíme firmy po celé republice a umíme vám připravit školící semináře na míru výsledkům z hodnotících pohovorů.
Zajímavé články o firemním i osobním rozvoji