HODNOTÍCÍ POHOVOR

Hodnotící pohovor probíhá mezi zaměstnancem a nadřízeným.

[wpseo_breadcrumb]

Když se řekne "hodnotící pohovor"

Hodnotící pohovor by měl být pravidelnou záležitostí v životě zaměstnance. Některé firmy ho dělají s pracovníky jednou ročně.

Smyslem pohovoru je většinou:

  • Zjišťování spokojenosti zaměstnance s pracovní pozicí,
  • zjišťování názoru na firemní záležitosti,
  • hodnocení výsledků zaměstnance,
  • hodnocení spolupráce s ostatními a mnohé další.

Ačkoliv nejsou hodnotící pohovory mezi zaměstnanci často oblíbené, pro firmy je to dobrá příležitost, jak získat zpětnou vazbu.

Častější hodnotící pohovory (například kvartálně, či jednou měsíčně) umožňují vedoucím řídit výkonnost i motivaci pracovníka průběžně. Zpravidla pak nedochází k nepříjemným překvapením na obou stranách, jak tomu může být o hodnotících pohovorů, které firmy uskutečňují pouze 1x ročně.

Jste manažer a máte za sebou hodnotící pohovor se svými lidmi?

Školíme firmy po celé republice a umíme vám připravit školící semináře na míru výsledkům z hodnotících pohovorů.


Zajímavé články o firemním i osobním rozvoji

Firemní vzdělávání je klíčovým prvkem pro rozvoj zaměstnanců a růst organizace. Pokud má být proces vzdělávání efektivní a oslovit účastníky a přinášet výsledky, je nezbytné získat pro spolupráci lektora, které…
Pravá hemisféra ovládá levou stranu těla a levá hemisféra zase pravou stranu těla Rád bych se s vámi podělil o jedno z témat budoucnosti: ROZVOJ PRAVOSTRANNÉHO MYŠLENÍ Náš lidský mozek je neuvěřitelný.…
Pro řadu firem i lidí je zpětná vazba (ZV) takzvaně nutné zlo a ne vždy se s ní pracuje správně. Někdo by mohl oprávněně namítnout, přece velkou roly hraje skutečnost,…