KRIZOVÝ MANAGEMENT

Skupina lidí, která má na starosti krizové řízení

[wpseo_breadcrumb]

Když se řekne "krizový management"

Pod pojem "krizový management" rozumnějte skupinu lidí (nebo i jednotlivce), kteří zodpovídají za krizové řízení.

K vyčlenění krizového managementu (krizového týmu, či manažera) dochází, když bývá v krizi velká část podniku a krize se dotýká více či méně všech oddělení.

Takový jednotlivec, nebo skupina má zvýšené pravomoce a podnik řídí tzv. armádním systémem do doby, než se situace stabilizuje.

Kontroluje například každou, i malou fakturu, vyjednává s dodavateli splátkový kalendář, nebo delší splatnosti faktur, zakáže určité výdaje a podobně.


Zajímavé články o firemním i osobním rozvoji

Firemní vzdělávání je klíčovým prvkem pro rozvoj zaměstnanců a růst organizace. Pokud má být proces vzdělávání efektivní a oslovit účastníky a přinášet výsledky, je nezbytné získat pro spolupráci lektora, které…
Pravá hemisféra ovládá levou stranu těla a levá hemisféra zase pravou stranu těla Rád bych se s vámi podělil o jedno z témat budoucnosti: ROZVOJ PRAVOSTRANNÉHO MYŠLENÍ Náš lidský mozek je neuvěřitelný.…
Pro řadu firem i lidí je zpětná vazba (ZV) takzvaně nutné zlo a ne vždy se s ní pracuje správně. Někdo by mohl oprávněně namítnout, přece velkou roly hraje skutečnost,…